ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

هفته 29

1390/7/20 16:17
نویسنده : سروین
458 بازدید
اشتراک گذاری

بالخره وارد هفته 29 شدیم وای که چقدر دیر میگذره هر چند این ماه هفت سرمون گرم عروسی خاله است و باعث میشه گذشت زمان زیاد احساس نشه

خیلی دوست دارم با اینکه نه صورتت رو میتونم ببینم و نه خصوصیات اخلاقی تو رو میدونم اما باز هم دوست دارم و این معجزه خداست که مهر فرزند رو بی هیچ چون و چرائی در دل مادر قرار میده و یه مادر بدون هیچ شرط و توقعی عاشق بچه اش میشه

وقتی بهش فکر میکنی خیلی غیر منطقی به نظر میاد که کسی رو ندیده و نشناخته دوست داشته باشی و حاضر بشی برای خوب بودنش حتی جان خودت رو بدی

معجزه من دوست دارم حالا میخواد منطقی باشه یا نه ؟ تو رو بی هیچ قید و شرط و توقعی دوست دارم امیدوارم بتونم مادر خوبی باشم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عمو امیر
20 مهر 90 17:24
سلام عم جون به مامانی یا بابایی بگو بیان یه سر به وبلاگ من بزنن در رابطه با بیمه عمر و تامین آینده خود خوشگلت هست خوشحال میشم اگه سر بزنید و سوالی داشته باشید جواب بدم