ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

9 ماهگی

1390/9/5 11:55
نویسنده : سروین
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم الان اخرین ماهی هست که من و تو درون یک بدن زندگی میکنیم و روزهای باهم بودنم داره تموم میشه حس غریبیه از یه طرف دوست دارم به دنیا بیای تا زودتر بغلت بگیرم و از اینکه بعد از به دنیا اومدن دیگه اینقدر نزدیک به تو نیستم وحشت میکنم .

اما اخر همه این ترسها یاد خدا میافتم و میبینم من یه پشتوانه بزرگ دارم و توکلم به خداست میخواهم داد بزنم و به خاطر این که تو و مبینا رو دارم با فریاد ازش تشکر کنم خدایا ممنونم دوست دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان طاها
5 آذر 90 12:22
من و تو با هم تفاوتهای زیادی داریم تنها نقطه مشترکمون تو حس زیبای مادر بودنه. وبلاگه بسیار زیبایی دارین . خوشحال میشم به طاهای منم سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم.