ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

ختنه ارمیا

1390/12/1 13:10
نویسنده : سروین
360 بازدید
اشتراک گذاری

ارمیا جان روز شنبه ٢٩ بهمن ٩٠ که شما دو ماه و یک هفته بودی من و بابا تو رو پیش دکتر بهنام بنایی بردیم تا شما رو ختنه کنه

از بابا اگه بخوام بگم واست که اصلا راضی نمیشد به این زودی ختنه ات بکنیم بعد این هم که رضایت داد خودش همراه تو موند تا به دکتر کمک کنه و وقتی برگشتیم خونه رنگ و روی بابا پریده بود زرد شده بود

واقعا سخت بود من که طاقت نداشتم پیش تو بمونم اما بیشتر از چند دقیقه طول نکشید که تموم شد

و به خونمون برگشتیم و مامانی هم اومد  و شب رو موند پیش ما تا اگه یه موقعی اذیت شدی بهمون کمک کنه

که خدا رو شکر تو هم ارومتر از همیشه گرفتی خوابیدی دوست دارم ارمیا من

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان شکوفه
13 اسفند 90 10:01
سلام سروین جان مبارک باشه ارمیا کوچولو رو ختنه کردین ما هم رهامی رو 15 روزگی ختنه کردیم به ما سر بزن منتظرتیم . ارمیا و مبینا رو هم ببوس