ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

زیباترین کلمات

1391/5/15 17:18
نویسنده : سروین
348 بازدید
اشتراک گذاری

مامان بابا

ارمیا در 7ماه و 15 روزه گی شروع کرد به مامان و بابا گفتن

پنجشنبه شب همگی نشسته بودیم که ارمیا رو به من میکرد میگفت مامان رو به باباش برمیگشت میگفت بابا

اول همگی فکر کردیم داریم اشتباه میکنیم اما وقتی این دو کلمه رو بارها و بارها تکرار کرد مطمئن شدیم که ارمیا داره حرف میزنه

با گذشت چند روز هنوز هم وقتی میگه مامان دلم ضعف میکنه احساس میکنم فشار خونم از خوشحالی میافته قلبم از تپش وایمیسه

مخصوصا که به این زودی توقع حرف زدنش رو نداشتم خیلی از اطرافیان هم تا خودشون ندیدند باور نمیکردن ارمیا بتونه مامان بابا بگه

این قدر خوشحالم که نمیتونم این حس رو توصیف کنم با اینکه این دومین باره من مامان شدم اما فکر کنم اگه برای دهمین بار هم بود باز هم کلمه مادر باعث میشد این همه خوشحال بشم

ارمیا دیگه داره بزرگ میشه و مراحل رشدش رو یکی یکی طی میکنه چهار دست و پار فتن . گرفتن از دیوار و بلند شدن . دندان دراوردن و حال هم حرف زدن .......

کاش قدرتش رو داشتم کمی جلوی گذر زمان رو میگرفتم که اینقدر تخت گاز نره بهش بگم وایسا اینقدر عجله نکن من هنوز از این روزها و لحظه ها سیر نشدم من الان خیلی خوشبختم شاید دیگه فرداهام اینطوری نباشه  بهم فرصت بده تو این روزهای پر از خوشبختی کمی نفس بکشم و ازش لذت ببرم

 

خدا دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نرگس
22 مرداد 91 10:19
الهی همیشه این اسم به زبونش جاری باشه و تو لذت ببری قربون آرمیا جونمم برم