ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

باز هم بیخوابی

1391/7/8 10:02
نویسنده : سروین
207 بازدید
اشتراک گذاری

صبح ساعت 6 بلند میشم برای مبینا صبحونه اماده میکنم تا مدرسه بره  مطمئنم صبحها مبینا روصدا میکنم اما زودتر از اون ارمیا از خواب بیدار میشه و شروع میکنه چهار دست و پا دنبال ما اومدن و دیگه نمیخوابه و بعد رفتن مبینا و باباش اجازه خواب به من نمیده تا زمانی که از بازی خسته بشه و خوابش بیاد

امروز بعد از اینکه ارمیا خوابید منم فرصت رو غنیمت دونستم و گفتم یکم بخوابم  اول از همه که همسری زنگ زد تا حالم رو بپرسه و بعد از اون بود که تو کوچه ما که سال تا سال صدای هیچ جنبده ای نمیاد  صدای این وانت بارهای فروشنده بود که سیب زمینی و پیاز فروشش میرفت سبزی فروش میاومد اون میرفت خربزه فروش میاود اون میرفت نان خشکی میاومد انگار همشون با هم عهد بسته بودند  اون روز بیان کوچه ما و با تمام وجود بلندگو رو جلوی دهنشون بگیرن و  داد بزنن  و جای خالی صداهای ارمیا رو که خواب بود پر کردند

ارمیا از خواب بیدار شد و اخرین وانتی هندونه فروش بود که دلم میخواست گلدون بندازم سرش  و بگم زحمت نکش دیگه پسرم بیدار شده و منم بیخیال خواب شدم و کوچه ما دوباره به حالت قبلیش برگشت و حتی صدای یه گنجشک هم نیومد

 چند ساعت گذشت و ارمیا دوباره خوابید این سری اومدم پیشش دراز کشیدم که بخوابم همش زل زده بودم به صورتش به دستاش . انگشتاش . حالت چشم و ابروش و لبهای وارفته توخوابش رو نگاه میکردم دستش رو یواشکی میگرفتم و ناز میکردم و صدای نفس هاش رو گوش میکردم و میشمردم  از کنارش بلند شدم که این فرشته رو از خواب ناز بیدار نکنم

 

نتیجه : مادر بودن یعنی بیخواب بودن حالا فرقی نمیکنه دلیلش چی باشه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

yas
8 مهر 91 14:07
عزیزم خسته نباشی .ممنون که بهم سر زدی .باز هم منتظر حضور گرمت هستم .

حتما عزیزم از این به بعد هر روز میام وبلاگت اخه من امروز اشنا شدم
فاطمه
10 مهر 91 15:18
ههههههه. آره ماشالله. ارميا هم كه خواب نداره قربونش برم. بعدشم هميشه همينطوره. دقيقا موقعي كه ميخواي استراحت كني و ميخواي سكوت برقرار شه انقدر سرو صدا ميشه كه خواب از سرآدم ميپره.
ساحل مامی آراد
11 مهر 91 12:52
سروین جووووونننن خیلی باحال بود چقدر حرص میدن آدمو حالا شانس من هر وقت راد رو میخوابونم دختر و پسر همسایه امون دعواشوووون میشه منم میشینم جلو در هی موهامو میکشم تو دلم فش میدم
فاطمه
16 مهر 91 13:27
عزيزم اين لينك يه آهنگ قشنگه گذاشتم برات Alireza_Talischi_-_Age_Bedooni__128_.mp3 - 3.2 Mb