ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

14 ماهگیت مبارکه گلممممممممممممممممممم

1391/11/27 13:10
نویسنده : سروین
192 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان 14 ماهه شدی ای من به قربون اون صورت مردونه برم که اینقدر زود بزرگ شدی

خیلی نازتر شدی خیلی درکت بالاتر رفته خیلی شیطونتر شدی خلاصه که با همه اینها دیوونه کننده شدی و طاقت یه لحظه دوریت رو هم ندارم

اون دهن خوشگلت که داره پر از دندون های ناز و خوشگل میشن و تا امروز شما صاحب 11 تا مروارید تیز شدی

دوست دارم عاشقتم دیگه بیدار شدی و نمیتونم تایپ کنم قربونت برم و خلاصه هر چی از این جمله های دوست داشتن فدای تو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نیلوفر
27 بهمن 91 21:06
من فدای دونه دونه دندوناش برممممممممم.


خدا نکنه خاله مهربون
نیلوفر
3 اسفند 91 10:48
You`re the apple of my eye.