ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

شازده کوچولو

1390/6/2 17:27
نویسنده : سروین
262 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comسلام شازده کوچولو

دیگه ٥ ماه تموم شده و وارد ٦ ماه شدیم  الان دو تا فصل رو باهم پشت سر گذاشتیم و مونده که پائیز رو هم با هم بگذرونیم تا تو به دنیا بیای و زمستون رو تو بغلم بگذرونی و بزرگتر بشی

پسر نازم روزهای طولانی تابستان میگذرند که من رو به تو نزدیکتر بکنن توی عمرم اولین باره که این قدر دوست دارم تابستان زودتر تموم بشه احساس میکنم با شروع فصل پائیز و کوتاه تر شدن روزها دلتنگی من هم واسه تو کمتر میشه

 مدام در حال تجسم کردن شکل و صورتت هستم که ممکنه چه شکلی باشی بیشتر فکر میکنم شبیه خواهرت بشی یه پسر با موهای مشکی و پوست سفید و چشمهای مشکی niniweblog.com

هر جور باشی دوست دارم  راستی شعر هایی که خواهرت واست میخونه رو میشنوی خوب گوش میکنی وقتی واست داره فلوت یا بلز میزنه بعضی وقتها هم میاد و قربون صدقه تو میره

فعلا واسه امروز بسه دیگه بعدا میام و دوباره واست مطلب مینویسم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سارا مامان رزا
13 شهریور 90 13:08
سلام . به سلامتي ايشاللا ني ني گولو رو بغل بگيري. به مبينا خانوم هم تبريك بگين . راستي يه سر به كلوپمون بزن http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=11017 فكر كنم همشهري باشيم