ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

من و مبینا منتظریم

1390/6/5 18:25
نویسنده : سروین
692 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم niniweblog.com

هنوز اسم قطعی واسه تو انتخاب نکردیم به خاطر اون فعلا اسمت رو تا قطعی نشده نمیخوام بنویسم

دیگه وارد هفته 23 بارداری شدم 23 هفته است که من و تو باهم شدیم دو تا روح و دو تا جسم در یک بدن

23 هفته است که من و تو با هم نفس میکشیم و روزها رو سپری میکنیم و در این انتظار ما مبینا هم سهیمهniniweblog.com

جدیدا حرکاتت خیلی زیاد شده و از دیروز تا زیر قفسه سینه ام حرکاتت رو احساس میکنم و به نظرم از الان خیلی زوده . مامانی همش میگه نکنه دوقلو هستن و خبر نداری ولی من مطمئنم تو یه دونه ای فقط به احتمال زیاد به اصغر دایی رفتی و داری منو یه ریزه اذیت میکنی

امروز هم مبینا کلی فلوت و بلز واسه تو زد تا گوش کنی و من میدونم که داشتی گوش میدادی و هر چند وقت یک بار تکون میخوردی که بدونم خواب نیستی مبینا از حرف زدن با تو و زدن اهنگ واست لذت میبره ولی این انتظار داره خسته اش میکنه و مدام روزها رومیشماره  راستش منم دیگه دارم از انتظار کشیدن خسته شدم مخصوصا خواهرت که اینقدر بی صبری میکنه بیشتر دلم واسش میسوزه 

ناز گلم امیدورام سهی و سلامت به دنیا بیای و ما رو با اومدنت خوشحال کنی  niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ترنم
20 شهریور 90 14:59
سلام ترنم چه طوری بی وفا
کجایی نمیای کلوپ بی معرفت نمیگی دلمون واست تنگ میشه