ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

بچه های من

1390/6/2 17:32
نویسنده : سروین
225 بازدید
اشتراک گذاری

شازده کوچولو خوش به حالت که نیومده اینقدهههههههههههههههههههههههههههههههه طرفدار داری و همه دوست دارن و همش به من تبریک میگن امیدوارم بزرگ شدنی هم  همیشه با افتخاراتت باعث بشی باز هم به خاطر تو همه به من تبریک بگنخجالت

چند روز پیش با مبینا خواهر بزرگت رفتیم خرید و برای تو شازده چند تا لباس خریدیم مبینا هم از خوشحالی هر کی وارد خانه میشد لباس ها رو بهشون نشون میداد  واقعا خوشگلن .لباسها رو که میبینم دلم میخواد همین الان تو بغلم بودی و لباس ها رو تنت میکردم

مبینا همش داره دلتنگی داداشی رو میکنه مدام مییاد تو رو از روی شکمم بوس میکنه سرش رو میذاره  یا دستش رو شکمم میذاره تا به تو نزدیکتر بشه خدا میدونه که من چقدر شماها رو دوست دارم خوش به حالت خواهر خوبی مثل مبینا داری

و خوش به حال خودم که دو تا داداش ناز دارم دیروز به دایی داریوش میگم اگه پسرم شبیه شماها بشه من دیگه هیچ غمی ندارم و وقتی بزرگ بشی من و مبینا از بودن با تو چقدر لذت میبریم و افتخار میکنیم  امیدوارم مثل دایی هات مسئولیت پذیر و مهربان و خوش برخورد و خنده رو باشی

قربون هر دوی شما برم که دنیای من رو هر روز قشنگ تر و قشنگ تر میکنین احساس میکنم خوشبخت ترین ادم روی زمین هستم که شما رو دارم اصلا هیچ سختی به نظرم نمیاد انگار همه مشکلات رو میشه با یه فوت پس زد و نفس کشید و خندید

دوستتون دارم مادرتون

niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
22 مرداد 90 16:14
چه خواهر و برادر خوبی خدا حفظشون کنه
سارا ی 60ساله
22 مرداد 90 16:43
امیدوارم خوب تربیتشون کنی گلم
مامی رها
22 مرداد 90 17:01
وای شیرین جون ماشالله دخترت خانمه ایشالله که روزای بارداری رو بخوبی و خوشی بگذرونی عزیزم
ني ني شكلك
22 مرداد 90 19:13
ني ني شكلك به عنوان مرجع تصاوير زيبا ساز وبلاگ افتخار دارد ضمن معرفي خود از شما دعوت به عمل آورد تا جذابيت وبلاگ ني ني خوشگل خود را با انواع تصاوير در موضوعات متنوع چندين برابر كنيد. ني ني شكلك در لينك بسياري از دوستان جا دارد. با تشكر موفق باشيد.