ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

دوماهگی ارمیا

1390/11/21 15:17
نویسنده : سروین
370 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دوست داشتم زودتر بیام و همه تغییراتی رو که هر روز در ارمیا کشف می کنم رو بنویسم اما واقعا نگهداری از دو تا بچه خیلی سخت بوده و همین جا به همه مادرهایی که دو تا بچه دارن خسته نباشید میگم

خیلی کم وقت واسه خودم پیدا میکنم اون هم فقط زمانی هست که پیش مادرم هستم و در نگهداری ارمیا کمکم میکنه

ارمیای ناز من دو روز دیگه دو ماهش کامل میشه خیلی قیافه اش اندامش خصوصیات اخلاقی اش تغییر کرده و هر روز یه چیز جدید رو کشف میکنیم صدای گربه هاش رو میشناسیم با کدوم گربه خودش رو لوس میکنه با کدوم گریه گرسنه است یا خودش رو کثیف کرده یا اینکه برای احساس ارامش نیاز به بغل کردن داره هر روز بزرگتر میشه و من شاهد این معجزه بزرگ خداوند هستم و از تمام این لحظات با تمام سختی هاش لذت می برم

ارمیا 45 روزهارمیا و مبینا در 40 روزه گی ارمیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان رها
21 بهمن 90 17:00
سلام مامان رها
اگه خواستی با هم در مورد بزرگ کردن بچه هامون صحبت کنیم خوشحال میشم به کلوپ من سری بزنی
http://ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=13552&ChatDate=21-11-1390
مامان ارمان
23 بهمن 90 15:58
سلام سروین
خوبی سارینا هستم
خدا بچه هات رو برات حفظ کنه
خیلی وقته بیخبرم ازت
نی نی گل نازت رو برام ببوس
آرمان من 7 روز ار ارمیا بزرگتره
خدا برات نگهش داره


مرسی سارینا همچنین نی نی تو رو خدا واست نگه داره به کلوپم سر بزن خوشحال میشم