ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

بدون عنوان

1390/11/21 18:07
نویسنده : سروین
245 بازدید
اشتراک گذاری

ارمیای نازم امروز 58 روزه که وارد زندگی من شدی وای که چقدر نازی باورم نمیشد بعد از مبینا بتونم کس دیگه ای رو اینقدر دوست داشته باشم

این حسی که نسبت به تو و مبینا دارم خیلی فراتر از دوست داشتن و عاشقیه

با همه بیخوابی ها و خستگی ها و گریه هات باز هم دیوونه وار دوست دارم وقتی که خوابی و توی خواب میخندی دنیا من تبدیل به بهشت میشه بهشتی که فقط من و تو هستیم و خدا

بهشت زیر پای مادرها نیست بهشت توی قلب مادرهاست وقتی عاشقانه بچه هاش رو نگاه میکنه و چشماش از شوق پر از اشک میشه بهترین هدیه برای یه مادر سالم بودن و صالح بودن بچه هاش هست

خدایا من مراقب فرشته های من باش خدای من اعتراف میکنم از وقتی ارمیا رو به من دادی بیشتر دوست دارم چون فهمیدم که تو هم با این هدیه بزرگت این بنده کوچیکت رو خیلی دوست داری

  niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)