ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

3 ماهگی ارمیا

1390/12/28 19:10
نویسنده : سروین
286 بازدید
اشتراک گذاری

ارمیا نازم بالاخره ٣ ماهه شد این روزها خیلی زود دارن میگذرن اگه قدرتش رو داشتم زمان رو نگه میداشتم تا بیشتر از بودن با ارمیا و مبینا لذت ببرم

ارمیا به نظر من مراحل رشد رو خیلی سریع طی میکنه و من نمیتونم به این سرعت از بودن در کنارش لذت ببرم

دوست دارم خسته نشم خوابم نیاد و تمام مدت نگاهش کنم و ازش نگهداری کنم وای که چقدر ناز میشه وقتی صبحها از خواب بیدار میشه و کلی سرحال تشریف داره و فقط میخواد که باهاش صحبت کنی و بازی کنی صداش کنی و اون با نگاه کردن به چشمات در جواب بخنده  و دستاش رو جلوی دهنش بگیره

الان دیگه به همه بیخوابی هاش و داد و بیدادهاش و گریه هاش عادت کردم هر چقدر هم که احساس خستگی کنم با یه خنده اش همه چی یادم میره مخصوصا وقتی میخواد بخوابه و نمیتونه چشماش رو بازکنه  اما هنوز داره زیر لب غر میزنه

مبینا خانوم هم دیگه مدرسه اش تعطیل شد و داریم خودمون رو برای عید سال ١٣٩١ اماده میکنیم مبینا هم روز به روز علاقه اش به داداش کوچولوش بیشتر میشه و خدا رو شکر حسادت های کودکانه اش داره کمتر میشه

عزیزهای دل من عیدتون مبارک

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

شیدا
22 فروردین 91 16:14
خدا گل پسر و دختر نازت رو برات حفظ کنه عزیزم....ماشالا خیلی نازن.اسفند یادت نره