ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

همین روزها

1391/1/29 19:48
نویسنده : سروین
335 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها دلم گرفته است دلیلش هم بی علاقه شدن مبینا به درس  و مدرسه است روز به روز از مدرسه بیشتر بدش میاد و رفتن اون به مدرسه یه حالت اجباری از طرف من شده

خودمم دیگه خسته شدم احساس میکنم دارم کم میارم برای اولین بار تو زندگی منی که مشکلات زیادی رو پشت سر گذاشتم حالا دیگه موندم چی کار کنم

مبینای من دختر نازم دختر شاه پریون من دنیای من کاش میدونستی همه حرفهای من به تو فقط به خاطر موفق بودن خودت در زندگیه

میدونم این روزها خیلی تنهایی داری واسه خودت حصار میکشی چه تو مدرسه چه خونه و من هر چقدر سعی میکنم نمیتونم تنهاییت رو باهات شریک بشم

 

گل نازم الهی که من فدای تو بشم امیدوارم زودتر از این حالت بیای بیرون و باز بشی همون مبینای ناز مامان

همون مبینایی که مامان رو تو برق سیاهی موهاش غرق میکته و به دنیای قصه ها میبره دنیای من دوست دارم و یه خاطر تو سجده شکر به جا میارم

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

شکوفه
27 فروردین 91 20:09
سلام سروین جان منم دلم براتون تنگ شده ولی دسترسی به نت ندارم امیدوارم موفق باشی واکنشهای مبینا هم طبیعیه میخواد با بعضی کارا برای شما جلب توجه کنه انشالا که زود تر اوضاع بر وفق مراد بشه فعلا بای عزیزم .