ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

روز مادر

1391/2/21 16:33
نویسنده : سروین
291 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز دیگه روزه مادره و ارمیای من ٥ ماهه میشه منم هم روز مادر رو به همه مادرهای عزیز تبریک میگم

niniweblog.com

کاش اقلا روز مادر به مادرها مرخصی کاری میدادن تا اون یه روز دیگه استرس بچه ها رو نداشتن و به جای بچه داری و کارهای روزمره همیشگی به کارهایی که خودشون دوست دارن میرسیدند

اگه همچین فرصتی رو به من میدادن فقط میرفتم پیاده روی اینقدر راه میرفتم که شب از پا درد نتونم بخوابم

شاید هم بهتر میشد میرفتم یه جای بلند که شهر زیر پام باشه و از اون جا همه ی خستگی هامون رو فریاد میزدم تا همشون از من دور بشن و باد اون ها رو به یه جای خیلی دور ببره

 یا نه اصلا بهتر بودمیرفتم کنار دریا و با موجهای دریا با اون شن و ماسه های ریز بازی میکردم بچه میشدم میرفتم توی اب دریا صدفهاش رو جمع میکردم سنگ های خوشگل رو که واسم مثل جواهر میمونن رو برمیداشتم و مثل یه گنج ازشون مراقب میکردم

 مطمئنن اینجوری مادر شادتر و مهربون تری میشدم

خیلی خسته ام این رو با تمام وجودم دارم حس میکنم اما سعی میکنم فریادی نزنم اخه من مادرم

نباید به روی خودم بیارم باید دوباره لبخند بزنم و طوری وانمود کنم که انگار همه چی ارومه 

اره باید خودم رو سرحال و سالم و شاد نشون بدم تا فرشته های من نگران نشن این درسی که من از مادرم یاد گرفتم 

 

مادرهای عزیز روزتون مبارک  

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نرگس
23 اردیبهشت 91 15:15
سروین جان مادر نمونه روز تو هم مبارک امیدوارم همیشه شاد باشی و دنیا به کام


نرگس جان روز تو هم مبارک عزیزم
صبا
23 اردیبهشت 91 17:04
سلام سروین جوووون روز شما هم مبارک

حس خوبی امسال ما مادر هستیم مادر

بودن خیلی سختی داره ولی با همه سختی هاش شیرینه من این حلاوت هیچوقت از دست نمی دم خدا به هر کی نداره بده مخصوصا مریم و رز عزیزم
اینم چند شاخه گل رز برای شما عزیزم


صبا جان موافقم مادر بودن با همه سختی اش خیلی شیرینه روزت مبارک