ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

برای دل خودم

1391/3/1 18:31
نویسنده : سروین
257 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها خیلی دلم گرفته دلم به حال خودم میسوزه دلیلش رو هم نمیدونم فقط میخوام از جا و مکانی که هستم دور بشم

به یه مسافرت خوب و اروم نیاز دارم جایی برم که سر و صدا نباشه هیچکس نباشه خودم باشم و خودم

 احتیاج دارم به یه جرقه تو رندگیم به یه تغییر که از این روزمرگی دربیاد تنها شادیم حرکات جدید ارمیا است  که از خودش نشون میده و اون لحظه من رو پر از شادی میکنهniniweblog.com

البته امرور مبینا هم کلی خوشحالم کرد امتحان ریاضی رو عالی داده بود و استاد ویولونش هم ازش امروز خیلی راضی بود و از بچه هایی که عقب تر بود به دلیل دیرتر رفتن به کلاس امروز از اونا هم جلو افتاده

 niniweblog.com

حالا دیگه خستگی هام رو فراموش کردم

وقتی این مطلب رو خوندین به من نخندین که با چه اتفاق های کوچیکی همه چی رو فراموش کردم این حس رو فقط مادرها میتونن درک کنن

دیگه دلم گرفته نیست  من این همه خوشحالی دارم برای شاد بودن همین ها میتونه من رو برای فرداهام امیدوار کنه برای زندگی کردن برای نفس کشیدن

یه حرف تکراری که من دوستش دارم

خدایا ازت ممنونم که این دو فرشته رو به من  هدیه دادی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

شیدا
3 خرداد 91 18:40
خواهر نازم ایشالا همیشه شاد باشی و لباتون پر از لبخند

خدا نگهداره گلای نازت باشه ایشالا...با ارزوهای بهترینا


مرسی گلم دوستت دارم
نازگل
8 خرداد 91 18:10
وبلاگت خیلی نازه مواظب بچه هات باش
همسر دومم
3 تیر 91 16:34
حس مادري رو قبول دارم اخي مادرا چقدر دلشوره بچه هاشون رو دارن