ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

دنیای من مبینا

1390/5/11 17:01
نویسنده : سروین
661 بازدید
اشتراک گذاری

مبینای نازم سلام

امروز که توی وبلاگ عکس های تو رو درست میکردم یه لحظه غرق در خاطرات کودکی تو شدم که من تو رو با چه عشقی بزرگ کردم واون عکس ها رو از تو انداختم  مبینا جان تو معشوقه من بودی و من مجنون تو

و من هر روز عاشق تر از روز پیش سعی کردم تو رو بهتر و بهتر بزرگ کنم امیدوارم موفق بودم  تو هر روز بزرگتر شدی و فضای بیشتری از قلبم رو به خودت اختصاص دادی و من تمام لحظه های با تو بودن رو میپرستم

من با تو حسی از دوست داشتن رو تجربه کردم که با همه چیز در این دنیای بزرگ متفاوته حس عجیبیه کسی رو این گونه دوست داشته باشی من و پدرت به داشتن دختری مثل تو افتخار میکنیم امیدوارم تو هم همیشه باعث سربلندی ما باشی خانمی عزیر دلم دنیای من جمله دوست دارم به تو جمله ای بسیار حقیری که برای ابراز احساسات ازش استفاده میکنم

اما باز هم میگم دنیای من مبینا دوست دارم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)