ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

دل نوشته

1391/6/12 14:59
نویسنده : سروین
202 بازدید
اشتراک گذاری

با گوش کردن به این اهنگ میمیرم و دوباره عاشق بدنیا میام هنوز راز این اهنگو پیدا نکردم که بفهمم چرا اینقدر روی من تاثیر میذاره

شاید هم قشنگیش به همینه که خیلی ساده است

 

تا حالا شده چند تا حس مختلف رو با هم داشته باشین ؟

حتما شده .

هم عاشق باشی هم متنفر باشی

بخوای بغلش کنی لحظه دیگه پشیمون بشی

هم میخوای کنارت باشه هم نباشه

احساس میکنی ادم خیلی قوی هستی اما به یکباره تمامش رو از دست میده و در براربرش سست میشی

واسش نگرانی دلت واسش شور بزنه ولی جلوی خودت رو نگه داری و به روی خودت نیاری

..................................

مادر بودن یه چیزی تو این مایه هاست

اما من مادر . هنوز به مامانم خیلی نیاز دارم خدایا خودت حفظش کن

 

 

 

دیگه همین فعلا حرفی واسه نوشتن ندارم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عاشق مادر
16 شهریور 91 15:24
مرسی عزیز که پیشم اومدی حرفات درسته چشم سعی میکنم به مامان خوبت هم سلام برسون قدرشو بدون هیچی مامان آدم نمیشه هیچی
عاشق مادر
16 شهریور 91 15:31
راستی قالبتو عوض کردی؟؟؟
قشنگه


مرسی خانومی ممنون من و مامانم همیشه واسه موفق بودنت دعامیکنیم