ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

کودک من

1391/7/25 11:25
نویسنده : سروین
190 بازدید
اشتراک گذاری

 روی پاهای کوچولوت رو نوازش میکنم  کف پاهات رو بوس میکنم و بو میکشم این ها نشونی از بهشتی بودن توئه

این پاها رو بهشت قدم زدند تا به زمین بیان و در اغوش من جا بگیرن ذره ذره وجودت رو وجودت رو دوست دارم تک تک موهای سرت رو نوازش میکنم من عاشقم یه عاشق بی منطق

قبل از این هیچ وقت عشق رو اینگونه لمس نکرده بودم و حسش رو نمیدونستم با تو پنجره ای دیگه به روی من باز شد

با تو من دوباره عاشق شدن رو یاد گرفتم با تو یاد گرفتم تا تو هستی از هیچ چیزی نترسم یاد گرفتم دیگه اینقدر با زندگی سر سختی نکنم

با تو کودکی رو دوباره تجربه کردم همراه تو غذاهای کودکانه خوردم از لیوان تو اب خوردم و خندیدم

با تو بازی های کودکانه کردم و ساعت رو فراموش کردم کارهای روزمره رو فراموش کردم

حالا بیا چشم بذاریم و دالی بازی کنیم یا اگه دوست داری قلقلکت بدم و دوتایی از خنده ریسه بریم

کودک من با تو بودن هچ فرقی با بودن در بهشت نداره هر جا تو باشی بهشت من همون جاست

حالا دیگه مطمئن تر روی این زمین خاکی قدم میذارم چون فرشته ای از بهشت همراه منه

 

فرشته ناز من کودک دلبند من همیشه معصوم و پاک بمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

شیدا
27 مهر 91 13:40
خدا بجه های نازت رو برات حفظ کنه....ماشالا چه بزرگ شده گل پسرمون.... اسفند براش دود کن...روی ماه هردوتا گل رو هم جای من ببوس
مامان مهرزاد جان
13 آذر 91 12:04
زیبا و زیبا _________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مثل همیشه زیبا بود ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤