ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

روزمرگی های من و فرشته هام

1391/8/19 2:08
نویسنده : سروین
213 بازدید
اشتراک گذاری

صبح چشمام باز نمیشه اما یه وروجک کوچولو شروع میکنه به کشیدن موهام بازهم از خواب بیدار نمیشم ناامیدانه میره سراغ جعبه دستما کاغذی و تا  ورق اخر همشون رو از جعبه درمیاره دوباره میاد سراغم و این سری سرش رو میذاره روی سرم و خودش رو پرت میکنه تو بغلم اما من باز هم خوابم میاد هنوز خستم هنوز دلم میخواد بخوابم دوباره میره این سری سراغ موبایل و کنترل های تی وی و خسته از تنهایی بازی کردن دوباره میاد سراغم و انگشتهای کوچیکش رو میکنه توی بینیم و صورتم رو چنگ میندازه دیگه چاره ای ندارم از خواب بیدارم میشم و با شو ق و ذوق زل میزنه به چشمام و میخنده و من با یه لبخند زیبا که هدیه گرفتم خستگی رو فراموش میکنم و شروع میکنیم با هم بازی میکنیم با صدای بلند میخنده و میدونه پیروز میدان شده و به خواستش رسیده حالا دیگه مامانش بیداره تا جاش رو عوض کنه شیرش بده و واسش فرنی درست کنه و شعر بخونه و بغلش کنه که باهم برقصن

ظهر با صدای زنگ به سمت در حمله میبره میدونه که دیگه خواهرش از مدرسه اومده و این سری باید با اون بازی کنه دیگه بازی های مادر واسش جذاب نیستن هر چی باشه مبینا بچه تره و بیشتر از بازی های کودکانه سر درمیاره منم همینجور که سرم گرم کارهای خونه و اماده کردنه ناهارم براشون میخونم

توپ سفیدم قشنگی و نازی حالا من میخوام برم به بازی

بازی چه خوبه با بچه های خوب .....................................

ارمیا میخوابه مبینا برنامه ریزی کرده تابیدار شدن برادرش تکالیفش رو انجام بده و دیکته شب بمونه واسه وقتی که بابا میاد خونه تا ارمیا رو نگه داره و ما با هزار مکافات و فرار از دست ارمیا و نجات دادن دفتر و کتاب از پاره شدن دیکته رو هم بنویسه و مبینا اونها رو سهی و سالم توی کیفش میذاره

این روزها خونه  ما همه کارهاش بر اساس کارها و خواسته های ارمیا برنامه ریزی میشه تازگیها متوجه شدم که مبینا نسبت به پارسال چقدر بزرگتر و مسئولیت پذیر تر شده اون حسادت های کودکانه از بین رفتن . به جاش مبینا تبدیل به یه دختر خانوم شده که از بچگی دراومده حس مسئولیت داره نسبت به کارهای خودش و نگهداری از برادرش تمیز کردن اتاقش و ............

این مبینا . مبینای پارسال نیست خانومی شده واسه خودش

دوستتون دارم به اندازه تمام کهکشان ها به اندازه تمام افریده های خوب خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)