ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

پاسخ پست قبلي

1391/10/10 17:57
نویسنده : سروین
191 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از همه چيز از همه دوستاني كه اومدن و جواب دادن ممنونم

 

واسه من هم اتفاق افتاده كه با خودم قهر كنم حتي زمانهايي كه اينقدر از دست خودم عصباني بودم كه شب رو تا صبح حرص خوردم و هر چي به  ذهنتون برسه نثار خودم كردم

بيشتر هم وقتهايي بود كه امتحاناتم رو بد ميدادم . واي كه چقدر از استرس درس و امتحان بدم مياد و هنوز هم كه هنوزه وقتي مبينا امتحان داره استرس من بيشتر از مبيناست

يا زمانهايي كه بايد داد ميزدم و نزدم و سكوت كردم و با سكوتم خودم رو بيشتر مجازات كردم

اما دوره تغيير شروع شده ديگه دارم تغيير ميكنم و از همه اخلاق هاي خودم كه ناراضي بودم دارم جدا ميشم

ميشه گفت شروع كردم به پوست اندازي

هر چند اين تغيير خيلي دير داره اتفاق ميافته اما از قديم گفتن جلوي ضرر و از هر كجا بگيري منفعته

دعا كنيد بتونم اميننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نیلوفر
10 دی 91 23:09
عزیزم من بهت ایمان دارم. تا بحال هم شاید جز سکوتت اشتباه دیگه ای نداشتی. میدونم که موفق میشی خدا همراهته گلم.