ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

علاقه

1391/10/16 9:41
نویسنده : سروین
190 بازدید
اشتراک گذاری

  تا حالا نشده  کسی منو اینجوری دوست داشته باشه     که توی خواب هم دنبال من باشه

هر جای خونه که برم دنبال من بی صدا بیاد و خودش سرگرم کنه

هر کاری میکنم پشت سرش شروع به تقلید بکنه

هر وقت خراب کاری میکنه یا چیزی رومیندازه میاد زل میزنه توی صورتم و با داد و بیدا میخواد که دنبالش برم تا نشونم بده ی کار کرده یا چه چیزی رو پیدا کرده

و از الان بخواد واسه من کتاب بخونه

وقتی خوابش بیاد بهونه اغوش منو بگیره

وقتی توی خواب دنبال من میگرده زیر چشمی نگاه کنه و ببینه من کنارش هستم یا نه و وقتی خیالش راحت شد چشماش رو ببنده و دوباه به خواب بره

میمیرم واسه اون لحظه ای که از پاییئن عین گربه چکمه پوش چشماش رو معصوم میکنه و دستهاش رو میاره بالا تا بغلش کنم و بعد تمام صورتم رو به عنوان تشکر گاز میگیره (اخه هنوز بوس کردن  یاد نگرفته )

یه عاشق مثل ارمیا داشتن عالمی داره واسه خودش ومن عاشق همه لحظه هایی هستم که با ارمیا میگذرونم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نيلوفر
17 دی 91 14:24
عزیزم اميدوارم خدا فرصت لذت بردن لحظه لحظه ازاين احساس وبه تو بچه هات بده كه لايقش هستيد؛ خیلي دوستون دارم
رها
18 دی 91 1:00
ای جانم...