ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

پاتوق

1391/10/19 11:32
نویسنده : سروین
171 بازدید
اشتراک گذاری

من و همسرس دقیقا شانزده ساله که کنار هم هستیم از همون دوران نامزدی یه پیتزا فروشی بود که پاتوق ما دوتا  بود و مرتب میرفتیم اونجا  و مزه پیتزاش از همه ی پیتزا فروشی ها بهتر بود اون موقع ها میز غذاخوریش از این میزهای سبز رنگ بزرگ که روش طراحی داشت بود که یه مدت هم خیلی مد بود و همه واسه خونه هاشون از اون میخریدن خلاصه اون روزها ما یه گوشه اون میز 4 نفره میشستیم و در حالی که پیتزا میخوردیم همش به این فکر میکیردم این میز چرا اینقدر بزرگه قرار نیست که همه ی مشتریها که میان تعدادشون زیاد باشه واین میز رو پر کنه

دیشب با بچه ها بعد از یه مدت طولانی دوباره رفتیم همون رستوران صندلی های میزمون پرشد یه صندلی مال مبینا یکی مال ارمیا و دوتا مثل سابق مال من وهمسری

و همه اون خاطراتی که دونفره اونجا بودیم دوباره برام زنده شد و به همسری گفتم دیگه میزمون پر شد و صندلی خالی نداریم

شب خوبی بود و من که از صبح از سر و کله زدن با بچه ها خسته شده بودم بهش نیاز داشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نیلوفر
19 دی 91 18:28
عزیززززززززززززززززززززززززززززم. خیلی کار خوبی کردید.
جدی جدی جمعتون جمع شد گلم. عاشقتونممممممم


حالا منتظر توام عیال واری بگردین ههههههههههههه
صبا
20 دی 91 9:15
سلام ... یاد آوری بعضی خاطرات خیلی دلنشین ...خوشحالم که خوشحالی عزیزم


ممنون
النا
3 بهمن 91 21:56
سلام
ایشالا که همیشه خوش باشید در کنار بچه ها



ممنون عزیزممممممممممممممم
گرل
23 بهمن 91 11:00
خیلی خوشم اومد جالب بود یعنی میشه ما هم یه روزی بریم همون رستورانی که دوران نامزدی می رفتیم و بچه هامون دورمون باشیم و تجدید خاطره کنیم هیییی خدا البته ما هنوز اول راهیم هنوز یه سال نشده عروسی کردیم
گرل
23 بهمن 91 11:00
راستی عزیزم به کلبه خرابه ماهم سر بزن
خودم که هنوز نی نی ندارم اما وبلاگم همچین بی ربط به بچه ها نیست




به ویلاگتون خواستم سر بزنم و با هاتون بیشتر اشنا بشم اما مسدود شده بود دلیلش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟