ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

مجازات

1391/12/5 11:50
نویسنده : سروین
181 بازدید
اشتراک گذاری

مادر بودن همیشه مهربانی نیست همیشه رویای سفید و زیبایی که توش پره از بوی تن یه بچه و صدای خنده ها ش نیست

وقتی مادری همه روزها قشنگ نیست همیشه مثل یه کوه نمیتونی محکم بایستی

مادر بودن همیشه شادی نمیاره مادر بودن همیشه یه دنیا امیدواری نیست

مادر بودن یعنی......

نگرانی

دلشوره

استرس

ترس از اینده

حالا من یه مادری هستم که تو این لحظه دیگه نمیخوام مادر باشم و بدترین محازاتی که میشد رو به مبینا  دادم اونو از خودم از مادرش که هنوز زنده است و نفس میکشه محرومش کردم

ظاهرا دیگه مامانش نیستم شایدباطنا هم همینطوری باشه اما این موقع شب نشستم بالای سرش تا مطمئن بشم با ارامش خوابیده  و خوابهای خوب میبینه

مادر بودن خیلی وقتها تلخه اونقدر تلخ میشه که نمیشه تصورش رو کرد

مادر بودن بعضی اوقات دردناک میشه تمام روح و جسمت رو زخمی میکنه قلبت رو پاره پاره میکنه

مادر بودن خیلی احساسات دیگه رو هم به همراه میاره که نمیشه توصیفش کرد سخته

نیاز به یه نوش دارو دارم تا ترمیم کنم قلب و روح زخم خورده ام رو تا بتونم قدرت نشکستن دلهای کوچیک رو داشته باشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نيلوفر
9 اسفند 91 11:00
بهتري؟؟
نيلوفر
9 اسفند 91 16:23
گلم دعوتت كردم واسه يه مسابقه. بيا تو وبلاگ ببين.