ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

عذاب وجدان ارميا

1392/4/15 21:18
نویسنده : سروین
186 بازدید
اشتراک گذاری

خوابم مياد وسط ظهره دلم ميخواد چشمام رو كه نميتونم باز كنم با خيال راحت روي هم بذارم براي چند دقيقه خوابم ببرهخواب كه يهوووووووو موهامه كه تو دستاي ارميا  كشيده ميشه تا نذاره بخوابمکلافه

اخه بچه جون مادرت بذار يه ذره بخوابم

نخير ول كن نيست كه نيست منم تهديدش ميكنممشغول تلفن اگه بازم موهام رو بكشه منم موهاي اون رو ميكشم و فقط صداي جيغ ارميا رو ميشنوم كه محكم سرش رو مياره ميكوبه تو دهن من و الان لب بنده خيلي زيبا و خوشگل يه وره باد كرده و رنگش بنفش شده و كلي درد ميكنه

ارميا كه خودش متوجه كار اشتباهش شدهافسوس بعد كلي اخ اخ گفتن دراز كشيد و سرش رو گذاشت رو فرش گرفت خوابيد الهي من بميرم واسه اون عذاب وجدانتناراحت

بيدار هم كه شده بود هنوز يادش بود با لب من چيكار كرذه و مدام دستش رو لب ماماني ميذاره و ميگه اخخخخخخخخخخخخخنگران

حالا شما بگين من با اين بچه چي كار كنم چه جوري تنبيه اش كنم كه دلم بياد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟متفکر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

لیلا
15 تیر 92 22:13
سلام آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده... خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
بابایی
15 تیر 92 22:16
سلام وبلاگ قشنگی دارید ... از وبلاگ ما هم دیدن نمایید


وبلاگ زيبايي دارين حتما بهتون سر ميزنم خدا دخترتون رو واستون حفظ كنه
نیلوفر
16 تیر 92 11:11
الهی من بمیرررررررررررم واسه اون دلش. خیلیییییییی حساسه. فداش بشم من. خدا میدونه خودش چقدر ناراحت شده.


خدا نكنه خاله مهربون ولي انصافا لبم روببيني حق ميدي تنبيه اش كنم
النــــا مامان رها
19 تیر 92 16:56

از طرف من یک گازش بگیر بعد یک ماچ گنده که انقدر جیگر و فهمیده است.
مامانش ببخشش دیگه تنبیهش نکن نی نی گناه داره



یاد گرفته هر چی که باعث دردش میشه رو میزنه و اهههه میگه حالا گازش بگیرم بازم هم باید با یه لب ورم کرده چند روز رو بگذرونم ههههههههه
نازنین
21 تیر 92 19:07
سلام حالتون خوبه؟ خواهرم نیکو تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده. تا الان نفر سی و سومه. توروخدا بیاید عکسشو ببینید و اگه پسندیدید بهش رای بدید. یه دنیا ممنونیم ازتون.
نرگس
21 تیر 92 19:14
الهییییییییییییییییییییییییییییییی

فداش بشممممممممممممممم

پسمل طلااااااااااااااااااااااااااااااااا


خدا نكنه خاله مهربون سيناي گلم رو ببوس
فاطمه مامان رها
1 مرداد 92 14:33
عزیزممممممممممممم

میدونی بچه ها گناهی ندارن. اونا فقط دارن بچگی میکنن. این ماهستیم که کم حوصله هستیم

البته ما هم حق داریما


خانم گل كجائي دلم واست يه ذره شده بود
از كار بچه ها هر چي بگم كم گفتم هههههههه