ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

يك سال ونيم از بودن با تو

1392/3/20 16:53
نویسنده : سروین
147 بازدید
اشتراک گذاری

يك سال ونيم از در اغوش كشيدنت از بغل كردنت از شير دادن بهت ميگذره

يه سال و نيمه كه با دعوت من و بابا وارد زندگيمون شدي

و توي اين 18 ماه من هميشه عاشقانه ترين هام رو به پاي تو ريختم و اين كار رو تا اخر عمرم خواهم كرد

عاشقانه ترين بوسه ها در اغوش كشيدن ها لالايي گفتن ها و .............................. همه براي لحظه اي كه تو بخندي و دست و دل من تا اسمون هفتم براي شكر گزاري پرواز كنه

ارمياي نازم مرد كوچيك زندگيم ميخوام بدوني  در اوج عصبانيت نيز هميشه دوست داشتم و خواهم داشت

 

عشق يعني اين كه تو كنارم باشي وقتي خوابي دلتنگت بشم وقتي بيداري از بودن با تو خسته نشم

عشق يعني تو رو از خودم بيشتر دوست داشتن خودم رو قربوني شيطنت هات كردن

از خدا ميخواهم هميشه هميشه سالم و سرحال باشي و اين روح شاد و كودكانه ات هميشه همراه تو باشه

اميننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نیلوفر
21 خرداد 92 23:56
خیلیییییییییی قشنگ نوشتیییییییی

خدا حفظشون کنه هردوشونو.


مرسیییییییییییییییییییی
النــــا مامان رها
28 خرداد 92 17:01

آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
انشالا همیشه خوش و خرم در کنار هم باشید.
از طرف من هر دوشونو ببوس



تو هم رهای ناز خاله رو ببوس
نیلوفر
4 تیر 92 23:36
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)
سحر
11 تیر 92 23:17
سلام عزیزم خدا جفتشون رو واست حفظ کنه عزیزم. دوست داشتی به ما هم سر بزن
فاطمه مامان رها
1 مرداد 92 14:35
چقدرررررررررر شیرینه مادر همچین فرشته هایی بودن!!!

هجدهمین ماهگردت خجسته قندک!!


مرسي خاله مهربونم