ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

كم كم دارم بزرگ ميشم

بدون عنوان

1392/3/16 10:47
نویسنده : سروین
147 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر از نیلوفر عزیزم که منو به این مسابقه قشنگ دعوت کرده


 

1-بزرگترین ترس تو زندگیت چیه؟

دیگه از هیچی نمیترسم همه ترسهام به سرم اومده

2-اگه 24 ساعت نامرئی بشی چیکار می کنی؟

میرم و زندگی چند نفر رو که ازشون بدم میاد رو بهم میریزم

3-اگه غول چراغ جادو توانایی بر آورده کردن 5 الی 12 حرف رو داشته باشه چیه؟

سلامتی و موفقیت

4-از میان اسب و پلنگ و عقاب کدومو دوست داری؟

اسب

5-کارتون مورد علاقه ی کودکیت چیه؟

جودی ابد

6-در پختن کدوم غذا مهارت نداری؟

ماکارونی

7-اولین واکنش موقع عصبانیتت چیه؟

چشم غره رفتن و چپ چپ نگاه کردن

8-با مرغ،اورانیم،دریا و خسته جمله بساز

بیچاره مرغ هم از دست اورانیم خسته شدکه به خاطر اون این همه قیمتش بالا پائین شده دلش دریا میخواد

9-دو بیت شعر که خیلی دوست داری

بی تو مهتاب شبی باز از ان کوچه گذر کردم

همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم

10-اگه بخوای با تونل زمان به یه روز زندگیت در گذشته و آینده سفر کنی کجاست؟

حتی یک روز هم نمیخوام به قبل برگردم اینده ام هم براش کنجکاو نیستم

11-چه رنگی هستی؟

همه رنگی بعضی روزها قرمز یه وقتایی ابی یا سفید یه ساعتهایی مشکی معلوم نمیکنه

12-اگه بخوای از ایران بری کدوم کشور رو انتخاب می کنی؟

فرانسه

13-بهترین sms inbox چیه؟

گوشیم رو عوض کردم inbox خالیه

14-اگه قرار باشه سه نفر از عزیزانتو دعوت کنی چه کسانی هستند؟

مامانم خواهر و خاله ام

15-اگه قرار بود یک کلمه رو از لغتنامه زندگیت حذف کنی چیه؟

مگه میشههههههههههههههههه

16-کسی رو بخوای ملاقات کنی؟

برادرم

17-اگه بخوای اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کنی؟

فکر کنم بزرگ شدم

18-خصوصیت اخلاقی؟

قبلن خیلی مغرور بودم دوست دارم بازهم همون جوری باشم و خیلی ها رو ادم حساب نکنم

19-کاشکی؟

قدرت انتقام گیری داشتم

 

------------------------------------------------------------------------------------------

سه نفری که دعوت میکنم صبا و نرگس و ترنم هستن که امیدورام زحمت بشکن جواب این سوال ها رو بدن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نیلوفر
17 خرداد 92 10:19
چرا اینقدر خشن شدیییییییییی

من میترسممممممم


اين روزها رنگ من قرمز جيغهههههههههههههه
صبا
18 خرداد 92 9:37
سلام سروین جون ممنون من و دعوت کردین حتما پاسخ ها رو توی وبلاگم مینویسم


قابلي نداشت عزيزمممممممم
النــــا مامان رهاش
23 خرداد 92 0:57

چرا منو دعوت نکریدن

منم قهـــــــــــــــــرم


شرمنده عزیزم اخه فقط میتونستم 3 نفر رو دعوت کنم مسابقه بغدی حتما دعوتت میکنم